Pozycjonowanie stron
Reklama twojej firmy w internecie. Jak powinna wyglądać i co powinna zawierać, by odniosła sukces?.
Niewątpliwie najskuteczniejszym sposobem jest pozycjonowanie strony w naturalnych wynikach wyszukiwarki po hasłach kluczowych związanych z działalnością firmy.
Jednak nie jest to zadanie tak proste jak dawniej gdyż w międzyczasie nastąpiły liczne zmiany w algorytmie wyszukiwarki głównie po to by to zadaniem maksymalnie utrudnić lub nawet uniemożliwić. Pozycjonowanie stron na hasła bardzo mocno ogólne stało się w zasadzie niemożliwe do wykonania, jest jednak opcja aby wykonać pozycjonowanie stron dla haseł lokalnych bądź ogólnych ale tak aby efekt był zawężony do lokalizacji w której głównie działa firma.
Mogą być to hasła kluczowe z dopiskiem regionu gdzie firma działa np. Warszawa
Tak więc w nowych czasach strategia pozycjonowania jest taka aby skupić się w dużym stopniu na pozycjonowaniu fraz kluczowych lokalnych – gdyż tego typu pozycjonowanie stron jest możliwe do wykonania i będzie ono efektywne. Jeżeli chcemy być wysoko na hasła mocno ogólne i konkurencyjne to w tym przypadku lepiej zdecydować się na reklamę w internecie poprzez linki sponsorowane.